Nezávislý a dlouhodobý vývoj

Zodpovědná jednání se zákazníky a jinými uživateli

Společnost EJOT vyvinula komplexní strategie pro řízení dopadu materiálů na spotřebitele a koncové uživatele, jakož i souvisejících rizik a příležitostí. To je do značné míry dáno slibem kvality našich produktů.
Hospodářský rozvoj společnosti EJOT je zaměřen na zajištění udržitelného a efektivního řízení společnosti, které kombinuje technologické vedení, kvalitu a spokojenost zákazníků.

Kvalita je základem všech činností společnosti EJOT. Jako mezinárodní skupina společností přebíráme odpovědnost za kvalitu našich produktů a procesů, za dodržování mezinárodních norem a certifikací, jakož i za jednotné standardy řízení ve všech pobočkách společnosti EJOT po celém světě.

Kvalita

Závazek kvality společnosti EJOT zahrnuje nejen čistou kvalitu výrobků, ale také všechny procesy a způsob, jakým zacházíme s lidmi, kteří se na nich podílejí.

Čtěte více na stránce o kvalitě


Více informací

Shoda výrobků: Kvalita a shoda v každém detailu

V následující části naleznete informace o různých označeních výrobků. V sekci ke stažení poskytujeme informace k následujícím tématům: REACH, ROHS, CMRT, ERMT.


Souhlas s nařízením REACH


Společnost EJOT je podle definice nařízení REACH následným uživatelem, a proto není odpovědná za dokumentaci látek.

Klademe velký důraz na kvalitu a bezpečnost, proto každý produkt podléhá pravidelným přísným kontrolám. Ty se samozřejmě vztahují i na dodržování zákonných limitních hodnot pro škodlivé látky.
Společnost EJOT splní nebo dodrží závazky směrnice REACH a rovněž smluvně zavázala všechny dodavatele, aby dodržovali příslušné požadavky. Naši dodavatelé jsou mimo jiné povinni dodržovat zákazy týkající se látek a povinnosti týkající se deklarace.
Nejsme vázáni povinnostmi vyplývajícími z dokumentace o látkách a složení. Podle článku 33 směrnice REACH jsme však povinni poskytovat informace o produktech.
V případě potřeby vás budeme informovat o relevantních změnách ve vašich produktech způsobených směrnicí REACH, jejich dostupnosti a kvalitě dílů, které vám dodáváme v rámci našeho obchodního vztahu, v jednotlivých případech společně s vámi určíme vhodná opatření.

Soulad s normami ROHS, EMRT a CMRT

Společnost EJOT se zavazuje dodržovat mezinárodní environmentální a sociální normy v celém dodavatelském řetězci. V souladu se směrnicí RoHS (omezení používání nebezpečných látek) zajišťujeme, aby naše výrobky neobsahovaly žádné zakázané množství nebezpečných látek. Naše produkty jsou pravidelně testovány, aby byla zajištěna shoda s platnými limity v souladu se směrnicí EU 2011/65/EU (včetně všech dodatků).
Pokud jde o konfliktní minerály (tantal, cín, wolfram a zlato), dodržujeme požadavky zákona Dodda-Franka § 1502 a pokyny Responsible Minerals Initiative (RMI). Společnost EJOT používá aktuální šablony EMRT a CMRT (Extended/Conflict Minerals Reporting Template) k transparentnímu dokumentování původu těchto surovin. Naši dodavatelé jsou smluvně zavázáni používat pouze materiály nepocházející z konfliktních oblastí a poskytovat příslušné doklady.
V případě jakýchkoli relevantních změn ve složení materiálu, dodatelnosti nebo kvalitě našich výrobků budeme naše zákazníky neprodleně informovat a individuálně se dohodneme na vhodných opatřeních.

Product Compliance Contact

Heinrich Wied

Klaudia Grzesik

Profil udržitelnosti na IntegrityNext

Společnost EJOT je registrována na platformě IntegrityNext – předním řešení pro udržitelné řízení dodavatelského řetězce. Zde jsme vytvořili komplexní profil udržitelnosti, který transparentně představuje naše opatření a pokrok v oblasti životního prostředí, sociálních záležitostí a správy a řízení společností (ESG).

Náš profil obsahuje informace o:
  • Soulad s nařízeními REACH a RoHS
  • Opatření na ochranu klimatu
  • Lidská práva a pracovní podmínky
  • Transparentnost dodavatelského řetězce
  • Kodex chování a protikorupční pokyny


Více informací

Obecná shoda u EJOT

Kromě odpovědnosti za naše produkty a jejich kvalitu klade společnost EJOT velký důraz také na začlenění otázky shody všech zainteresovaných stran do své obchodní strategie.
Za tímto účelem jsme vyvinuli procesy, které nám umožňují naslouchat všem zainteresovaným stranám. S pomocí kanálu pro stížnosti jsme vytvořili platformu pro transparentnost, jak je znázorněno na následujícím diagramu.

Dodržování předpisů a oznamování podezření 

Další informace k tomuto tématu naleznete na následujících stránkách


Kanál pro stížnosti: jak řešíme stížnosti

Complaints channel